Besøg hos NORDJYSKE Medier - Onsdag den 3. juni 2

Billede11

Dette er en heldagstur for de morgenfriske, idet vi mødes ved Valby stations udgang til Lyshøjgårdsvej klokken 07.30. Her bliver vi samlet op af en minibus, (bemærk at der kun er plads til 14 deltagere, så det er først til mølle princippet der gælder for denne tur).

Vi har valgt at tage den lange tur over Fyn og op gennem Jylland mod Ålborg, så vore medlemmer fra disse landsdele vil have mulighed for at blive samlet op af bussen undervejs på ruten mod Ålborg. Se på kort over bussens rute, som er markeret med blå farve. (Kontakt Forbundet for at vi sammen kan aftale sted og tidspunkt for opsamling).

Der vil være drikkelse samt morgenrundstykker ombord på bussen, så I går ikke glip af jeres morgenmad, og hvis der bliver tid under opturen, vil der også blive gjort holdt et sted, hvor I vil have mulighed for at få noget at spise. Under køreturen vil der være rig mulighed for at komme hinanden ved, og få sludret med kolleger.

Turen koster ikke noget, men mad og drikkelse uden for bussens regi betaler I selv, både på opturen og hjemturen.

Billede6Vel ankomne til NORDJYSKE omkring klokken 12.50 bliver vi modtaget af personalechef Lise Abel Olesen, der fra kl.13.00 til ca.13.30 fortæller om huset og dets aktiviteter. Fra kl. 13.30 til ca. 14.30 bliver vi vist rundt i huset og ser de forskellige aktiviteter som NORDJYSKE beskæftiger sig med. Ligeledes vil avisredaktør Flemming Kristensen fortælle om deres redaktion.

Omkring kl. 15.00 vil besøget være færdigt, efter at vi er blevet beværtet med lidt vådt til ganen.

Derefter går turen hjemad igen, og vi forventer at være tilbage ved Valby Station omkring kl. 20.30, efter et par stop på vejen hjem.Billede4

Skynd dig at melde dig til denne tur, så du er sikker på at kunne komme med.

Dato for turen: Onsdag den 3. juni 2015.

Mødested og tidspunkt: Valby Stations indgang fra Lyshøjgårdsvej kl. 07.30.

Hjemkomst til Valby Station: Omkring kl. 20.30.

Tilmelding: Senest den 18. maj 2015, (men husk først til mølle princippet, så vent ikke for længe, med at tilmelde dig).

Kort fra Valby til Ålborg