Den officielle påmindelse om kontingentindbetaling.

Der vil ikke blive sendt brev med kontingentopkrævning.

Kære DP medlem

Så er det igen blevet tid til at betale kontingent til Dansk Presseforbund.

Kontingentet, der fortsat er 850,00 kr., bedes indbetalt på bankkonto nr. 9570 0008278989.

Husk at skrive dit navn og medlemsnummer på indbetalingen.

Kontingentet skal ifølge Forbundets vedtægter § 5 stk. 2 være Forbundet i hænde senest den

1. december. Betaling efter denne dato vil medføre ekstra betaling (jævnfør Forbundets vedtægter) på 1/3 del af medlemskontingentet

Vi vil inden årets udgang fremsende dit pressekort for 2019, (når vi kan se at betalingen er indgået til banken). Når du har modtaget dit nye pressekort for 2019 skal du, efter Rigspolitiets bestemmelse, returnere dit gamle pressekort for 2018 til forbundet.

Hvis du ønsker at udskifte dit nuværende billede på dit pressekort, bedes du sende det nye billede som JPG fil (ikke over 300 DPI) til Forbundets email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med angivelse af navn og medlemsnummer.

NB! Selv om det er lidt sent, vil vi minde dig om, at seneste tilmelding til julefrokosten, som finder sted torsdag den 29. november 2018 i Spurvegårdens selskabslokaler, er tirsdag den 20. november, så skynd dig hvis du ønsker at deltage. Se yderligere om årets julefrokost, som i år er gratis for medlemmer, på hjemmesiden www.danskpresseforbund.dk

Vi benytter lejligheden til at ønske dig en god jul samt et godt og fremgangsrigt nytår.

Dansk Presseforbunds bestyrelse

__________________________________________________________________________