DP’s gør det selv julefrokostJulefrokost 2018

Forbundets julefrokost afholdes i år torsdag den 29. november kl. 18.00 i Spurvegårdens selskabslokaler, Kirkegade 15, 2650 Hvidovre, tæt ved forbundets kontor, hvor jer der kommer i egen bil bedes møde op, omkring kl. 17.30 for at modtage parkeringstilladelses-seddel til bilens forrude.

Programmet vil være det gammelkendte med julemadsspisning og risalamande, fællessange, bingospil med gode gevinster, kaffe/the og småkager m.m., samt hyggeligt samvær med gode kolleger.

Julefrokosten er gratis for medlemmer. Skulle du imidlertid have lyst til at tage din bedre halvdel med, så skal du til lommerne, for det koster kr. 100,-.

OBS! Husk at medtage en gave

Hvad betyder Gør det selv julefrokost ?

Det betyder, at vi i år selv køber og forbereder de forskellige produkter, vi skal fortære: Flæskesteg, varm leverpostej, fiskefile m.m. bestiller vi hos slagteren. Andre spiseprodukter køber vi i supermarked. Det er altså ikke bare en færdig julebuffe vi køber. Vor egen julebuffet bliver ikke så stor som tidligere år, men der kommer ikke til at mangle de væsentlige julemadsting som ovenfor nævnt.

Da vi jo skal indkøbe alle disse lækre julespiseting, så er det vigtigt at vi hurtigt kender antal deltagere til julefrokosten, derfor sidste tilmelding til arrangementet torsdag den 22. november.

Bestyrelsen glæder sig til at se rigtig mange af jer.

Til jer der ikke har mulighed for at deltage, vil vi ønske en rigtig god jul samt et rigtigt godt nyt år 2019.

_________________________________________________________________________