Camp Adventure

Vær med til at bestige Sjællands højeste punkt, det prisbelønnede Skovtårnet ved Rønnede.Skovtårnet 2019 1

Dato: Lørdag den 31. august 2019.

Mødested og tidspunkt: Ved Forbundskontoret, Spurvegården 19, 2650 Hvidovre, kl. 14.00.

Pris for medlemmer: 75,00 kr. (halv pris)

Pris for evt. ledsager: 150,00 kr.

Betingelse for arrangementets afholdelse: Minimum 15 deltagere, samt godt vejr.

Forbundet lejer en minibus til 17 personer. Vi kører samlet fra Forbundskontoret til Camp Adventure.

Vel ankomne til Campen, ser vi først en film om processen vedr. Tårnets opbygning m.m.

Derefter går vi alle samlet, de ca. 900 meter igennem skoven på træstier, som er så lige og brede, at der også er plads til barnevogne og rullestole, altså ikke spor besværligt.

Derefter går vi stille og roligt op i det 45 meter høje unikke Skovtårn til toppen, rundt og rundt ca. 650 meters gåtur opad, og vel oppe bliver vi belønnet med en smuk udsigt i alle retninger over Sjælland, og befinder os 135 meter over havets overflade (Sjællands højeste punk).

Ned igen de 650 meter, og derefter gåtur tilbage igennem skoven, men af en anden rute.

Medens vi går, vil vi sikkert se folk der kravler rundt i trætoppene, idet du også i Campen kan købe billetter til trætop-vandringer (klatreparken med 10 forskellige klatrebaner), men det springer vi over.

NB! Vi tager lidt øl og vand med i bussen, samt lidt sandwich/småkager, så vi ikke behøver at sulte.

Vi kører tilbage til Forbundskontoret efter besøget. Regner med at være hjemme igen omkring kl. 21.00.

OBS! Hvis du ønsker at køre selv, så bedes du give besked om dette til undertegnede på tlf. 36440101.

Det koster kr. 50,00 for at få åbnet bommen, til at komme til at parkere på området

Vi mødes ved billetbetalingen/receptionen i den gule bygning, som du kommer til, når du har parkeret.

Tilmelding: Senest mandag den 26. august 2019, men efter først til mølle princippet.

NB! Læs mere om dette fantastiske tårn på www.campadventure.dk

Vi glæder os til at se jer.

På bestyrelsens vegne Henri Gorm Jensen

Skovtårnet samlet 2019 1