Tag med til DigitaliseringsmesseDigitaligiseringsmesse1
for dansk erhvervsliv

Dansk Presseforbund arrangerer fredag, den 4. oktober en bustur fra København til Erhvervsdigitaliseringsmessen 2019 i Odense.

For at styrke vidensdelingen i erhvervslivet og inspirere til digitalisering, er IT-Branchen, Dansk Erhverv, Erhvervsstyrelsen og Kommunernes Landsforening gået sammen om at arrangere Erhvervsdigitaliseringsmessen 2019.

På messen vil du bl.a. kunne høre oplæg fra:

Det kan du opleve på digitaliseringsmessen

Inspirerende oplæg og mulighed for netværk med topledere i erhvervslivet
Arrangørerne har lavet fem forskellige scener hvor du dagen igennem kan høre oplæg fra både C25 virksomheder og vækstgazeller. En række af erhvervslivets topledere vil samtidig fortælle om deres virksomheders strategiske vækst med digitalisering som omdrejningspunkt. Messen vil desuden være den oplagte mulighed for at netværke med erhvervslivets største forandringsskabere og initiativtagere, og giver dig mulighed for at søge inspiration og få viden om, hvordan en række virksomheder i erhvervslivet har arbejdet med digitalisering.

Du kan læse flere detaljer om program og indlæg her: https://my.eventbuizz.com/event/digitaliseringsmesse-for-dansk-erhvervsliv/detail

Mød med mere end 70 leverandører
Dansk erhvervsliv mangler et overblik over mulighederne for digitalisering. Arrangørerne har samlet +70 af erhvervslivets it-leverandører. I samarbejde med Dansk Erhverv arrangeres guidede ture i messeområdet, med besøg hos de virksomheder og løsninger, der er særligt relevant for netop dit forretningsområde.
Du kan bl.a. opleve løsninger fra disse leverandører og rådgivere: Biometric Solutions, Fujitsu A/SAdd-On products, BDO, Bluewhale, BusinessNow, Cabana, Cibicom, CIM Mobility, Clever Choice, Conference Manager, Conscia, Contour Design Nordic, CrossWorkers, CV Partner, Dafolo, dania software, Datatilsynet, Dectel, Devoteam, Ditmer, Droids Agency, e-Boks, edgemo, Geoinfo, Greenbyte, iEDI, IntraNote, iSpoc, JO Informatik, LegalTech Denmark, Liga, Mediaconnect, Miralix, Mjølner Informatics, Netcompany, Netteam, Omada, Oracle Danmark, Poly, Pos One, ProActive, Puzzel, Reflective, Scandi System, Edora, Selvbetjening.nu, Signaturgruppen, SimplySo, Strand & Donslund, Taxon, TOPdesk, UiPath, VisioSign, Vitec MV, ZAGG International, Zylinc

Praktiske oplysninger

Det er gratis at deltage i presseforbundets tur til messen. Vi kører fra Kampmannsgade 2, København V (AVIS Biludlejning) kl. 8.00 til Odense Congress Center, hvor messen finder sted fra kl. 10-15. Når messen er slut, returnerer vi til København.

Der er mulighed for at stige på (og blive sat af igen) i Ringsted og Slagelse.

Der er 9 pladser i bussen (incl. chaufføren, som er et af vores medlemmer). Først til mølle princippet gælder for tilmelding, som skal ske pr. mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest onsdag, den 2. oktober kl. 12.

OBS: Busturen gennemføres kun, hvis der er mindst 5 tilmeldte.

PS: Der er også mulighed for at tilmelde sig til arrangementet og selv komme frem til messen. Her gælder der ingen begrænsning i deltager-antallet. Angiv i din tilmelding, om du selv transporterer dig frem til messen.

______________________________________________________________________________________