Dansk Presseforbunds julefrokost

NB! Vi vil begynde med, at benytte lejligheden til, at minde dig om, at seneste tilmelding til julefrokosten, som i år finder sted torsdag den 5. december 2019 i Forbundskontoret, Spurvegården 19, med start kl. 17.00, er tirsdag den 5. november, så skynd dig at tilmelde dig, hvis du ønsker at deltage.

Julefrokosten koster i år kr. 100,- for medlemmer, og kr. 200,- ekstra hvis du tager din bedre halvdel med. Julplatte 2019

Husk, at jer der kommer i egen bil, skal have udleveret en parkeringstilladelses-seddel til bilens forrude på kontoret.

Julefrokosten består i år af:

Marineret sild - Rejer med citron og mayonnaise – fiskefilet med remoulade og citron – røget laks med kaviarcreme – Røget mørbrad med peberrodsalat – kyllingefilet med slikasparges – kamsteg med rødkål og asier – fransk brie med druer – Risalamande med kirsebærsauce.

Da vi jo skal indkøbe alle disse lækre julespiseting, så er det vigtigt at vi hurtigt kender antal deltagere til julefrokosten, så skynd dig at tilmelde dig.

Programmet vil være det gammelkendte med julemadsspisning og risalamande, fællessange, bingospil med gode gevinster, kaffe/the og småkager m.m., samt hyggeligt samvær med gode kolleger.

Vi glæder os meget til at se jer til denne hyggelige traditionelle julefrokost.

Bestyrelsen

_______________________________________________________________________________________________