Dansk Presseforbund har fået ny selvstændig adresseDP NY HQ

Kære DP’ere

En af de største nyheder i Dansk Presseforbunds historie
For første gang i Dansk Presseforbunds historie (så vidt vi har kunnet undersøge), har forbundet nu fået sit eget kontor med sin egen selvstændige adresse.

Fra 1. september 2014 er vor nye adresse: Dansk Presseforbund, Spurvegården 19, 2650 Hvidovre. Vort telefonnummer, email og hjemmeside er stadig det samme.

Dette skal naturligvis fejres, og derfor inviterer Forbundet til reception mandag den 22. september 2014, fra kl. 15.00 til 18.00, hvor der vil blive budt på ”Champagne” og kransekage.
Bestyrelsen 2014 - foran Butik

Vi glæder os til, sammen med jer, at fejre vor nyerhvervelse og til at vise jer Dansk Presseforbunds nye hjemsted, og håber at se rigtig mange af jer til receptionen.Bestyrelsen 2014 -

Den glade bestyrelse foran Forbundskontoret glæder sig til at se jer til receptionen.

Billedet til højre: Bestyrelsen i arbejdstøjet

Stor hilsen fra DP’s bestyrelse