Fyraftensmøde i egne lokaler !!!

Onsdag den 8. oktober blev en ganske særlig dag for Dansk Presseforbund. Programsat var et fyraftensmøde i DSCN7660 - Kopiintroduktion af brug af de sociale medier set i et erhvervsmæssigt perspektiv med HR Manager (North East Europe) fra Emerson Process Management, Niels-Bo Christensen som foredragsholder, og for første gang i Forbundets historie kunne vi byde deltagerne velkommen til et sådant arrangement i egne lokaler.

Sociale medier - Bubber Bjarne Henri

Fra start var stemningen god, varm og meget engageret, og der var nok ingen, der oplevede foredragets længde, halvanden time, som belastende - tvært om. Under vejs var spørgelysten stor, og det samme var tilfældet under det efterfølgende traktement, hvor forbundet var vært ved en sandwich og et glas vin/øl/vand.

Kl. 20:45 gik deltagerne hvert til sit, og med tilfredshed kunne alle se tilbage på et godt arrangement, hvor glæden over at være ”i eget hus” flere gange kom til udtryk blandt de forsamlede.

DSCN7646DSCN7642

Carsten Schwartz