Møde om medieret m.m. i relation til pressen” onsdag den 21. september 2016.Adv Peter Lind

Det afholdes i Forbundets kontor, Spurvegården 19, st. tv., 2650 Hvidovre, med start kl. 18.00.

Kort om Advokat Peter Lind Nielsen som kommer og fortæller om emnet:

Han har igennem mange år rådgivet inden for ophavsret- og medieret, herunder også i forhold til journalister og pressefotografer. Han har ligeledes i mange år undervist på Danmark Medie og Journalisthøjskole i Presse- og Medieret.

I hans oplæg vil han behandle de juridiske grundprincipper bag medie-retten. Bl.a. på baggrund af de seneste sager, Se & Hør sagen m.m., kommer han også ind på de områder. Samt de særlige faldgrupper der er ved brug af sociale medier.

Han har forberedt et indlæg og rammerne, men er naturligvis også helt åben for spørgsmål og diskussion.

Snyd ikke dig selv, for denne mulighed for at blive opdateret vedrørende dette spændende og til tider vanskelige emne.

Arrangementet er gratis for vore medlemmer, men tilmelding er nødvendig af hensyn til bestilling af fortæring, idet Forbundet er vært med en sandwich samt lidt koldt til ganen.

Tilmeldingsfrist til Forbundet som email eller pr. telefon er senest fredag den 16. september 2016.

Dansk Presseforbund

Spurvegården 19, st. tv.
2650 Hvidovre - Denmark
Phone: +45 36440101