Julefrokosten 2016Den Gyldne Okse

Dansk Presseforbunds julefrokost bliver i år lørdag den 9. december med start kl. 12.00 og afslutning omkring kl. 17.00. Og det bliver efter det gamle koncept med bingospil m.m.

Husk at medtage en gave som sidst på dagen vil blive fordelt efter lodtrækning.

Sted: Restaurant Den Gyldne Okse

Adresse: Dronninglundvej 10, 2720 Vanløse (tæt ved Vanløse Station)

Pris for medlemmer kr. 250,-

Pris for ledsagere kr. 450,-

I prisen er inkluderet: En genstand = 1 glas vin, øl eller vand. Det store julebord som består af: Hjemmelavede Karry sild/Stegte sild/Julesild, Gravad laks, Røget laks, Fiskefillet, Røget ål, Ribbensteg, Andesteg, Frikadeller, Hjemmelavet leverpostej, Tarteletter, Æbleflæsk, Sylte, Ostesymfoni og ris á l’amande. Alt tilbehør til de forskellige dele af julebordet er naturligvis hjemmelavet. Kaffe/the.

Snyd ikke dig selv for denne hyggelige eftermiddag i gode kollegers selskab, og husk at invitere din bedre halvdel med. Glæder os til at se jer.

Tilmelding til Forbundet på email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller på telefon: 36440101 senest torsdag den 30. november 2017.

_________________________________________________________________________________