Dansk Presseforbunds julefrokost 2017

Dansk Presseforbunds julefrokost 2017 blev afholdt lørdag den 9. december med start kl. 12.00 og afslutning præcis kl. 17.00. Og det blev efter det gamle koncept med bingospil Julefrokost 2017 4medbragte gaver m.m. og rigtig god julestemning, og meget god hjemmelavet mad. Ros skal lyde til restauranten.

Stedet julefrokosten blev afholdt i, var Restaurant Den Gyldne Okse, Dronninglundvej 10, 2720 Vanløse, dejlig tæt på Vanløse Station synes flere medlemmer.

I prisen var inkluderet: En genstand = 1 glas vin, øl eller vand. Det store julebord som bestod af: Hjemmelavede Karry sild/Stegte sild/Julesild, Gravad laks, Røget laks, Fiskefillet, Røget ål, Ribbensteg, Andesteg, Frikadeller, Hjemmelavet leverpostej, Tarteletter, Æbleflæsk, Sylte, Ostesymfoni og ris á l’amande. Alt tilbehør til de forskellige dele af julebordet var naturligvis hjemmelavet. Og vi sluttede af med Kaffe/the.

Konceptet var det gammelkendte program, men med visse ændringer. Vi fik sunget velkomstsangen og farvelsangen, fik fordelt de medbragte gaver efter lodtrækning, og fik spillet bingo/banko med Bjarne Hansen som nummeropråber. Men her var der en drastisk ændring, idet der ikke i år var nogen side gevinster. Til gengæld var gevinsterne for en hel plade rigtig gode, nemlig gavekort til Rødovrecentret, og det var vinderne særdeles glade for.

En rigtig god julefrokost med god stemning hele vejen rundt blandt medlemmerne og de medbragte bedre halvdele.

Julefrokost 2017 12

Julefrokost 2017 11

_____________________________________________________________________________________________