Dansk Presseforbund 80 år80 15

En billedkavalkade fra Forbundets fødselsdagsfest fredag den 30. juni 2007 i Restaurant Peter Liep samt i Cirkusrevyen. Dansk Presseforbund 80 år

Billedteksterne skal læses fra venstre mod højre.
Første række billeder = 1) + 2) + 3) Anden række billeder = 4) + 5) + 6) Tredie række billeder = 7) + 8) + 9) Fjerde række billede = 10)
1) Festudvalget Troels, Helge og Henri åbner festen 2) Bent Westergaard og frue i Peter Liep's gårdhave 3) Jan Treu og Sekretariatschef Niels Wamberg 4) Orkestret TRUT spiller 5) Jens Arne Nielsen og frue synger den nykomponerede fødselsdagssang 6) TRUT og formanden spiller "On the sunny side" 7) Pladserne indtages i Pejsesalen 8) Formanden byder velkommen 9) Buffeen indtages 10) Niels Wamberg, Kristian Danielsen og Sven Engstrøm med flere smiler til fotografen

Billedteksterne skal læses fra venstre mod højre.
1) Bestyrelsesmedlem Vivian Hartung Laursen m.f. 2) Vagn Tyrsted Rasmussen og Boje Marstal 3) Bestyrelsesmedlem Troels Svendsen starter på oplæsningen af Forbundets historie 4) Bestyrelsesmedlem Bjarne Langseth fortsætter oplæsningen 5) Formand Henri Gorm Jensen fortsætter 6) Bestyrelsesmedlem Helge Baun Sørensen fortsætter 7) Bestyrelsesmedlem Vivian Hartung Laursen fortsætter 8) Jens Arne Nielsen takker for de modtagne erkendigheder for mange års tro Forbundstjeneste 9) 2 veteraner = Hans H. Mejlsø-Schmidt og Povl Anker Jensen = 37 år i Forbundet 10) Der skåles og siges tillykke

Billedteksterne skal læses fra venstre mod højre.
1) Helge, Boje og Ole Bjørn gør klar til Admiralens vise 2) De 2 forsangere i fuld gang 3) Skjold med frue og resten af forsamlingen synger med på omkvædet 4) Bo Vedel Petersen + frue samt Bjarne Langseth + frue 5) Sven Engstrøm nærstuderer sangen 6) Formanden takker Ole Bjørn for sangen, og mange års tro tjeneste 7) Vivian og formanden takker vor husfotograf Rene Rasmussen 8) Bakkens Pjerrot tryller for os 9) Kristian Danielsen sammen med Sven Engstrøms kone, der fik en "blomst" af Pjerrot 10) Formanden takker Pjerrot for den flotte forestilling

Billedteksterne skal læses fra venstre mod højre.
Hvad skete der i pausen i Cirkusrevyen: 1) Vagn, Fessor og Niels 2) Der blev serveret kold "Kir" i pausen, og alle så ud til at nyde det 3) Riddere og "jomfruer" omkring det runde bord 4) Torben "Træsko" i samtale med medlemmerne 5) To smukke gratier slapper af i pausen 6) Kristian mf. 7) Flere medlemmer slapper af i pausen 8) Troels og Helge i dyb samtale medens fruerne lytter med 9) Kirsten Kubel med ledsager nyder en svalende øl i baren 10) Ole Bjørn og Bjarne Langseth med frue.

Billedteksterne skal læses fra venstre mod højre.
Hvad skete der i baren efter Cirkusrevyen: 1) Torben "Træsko" og Formand Henri serverer drikkevarer 2) Niels Wamberg i samtale med skuespiller Ditte Hansen 3) Helge Baun Sørensen i snak med skuespiller Henrik Lykkegaard 4) Ditte Hansen i dybsindig samtale med Fessor 5) Lisbet Dahl udbringer et særligt Hurraråb 6) Ditte Hansen, Jens Arne, Andreas Bo Pedersen, Niels samt Troels i skøn forening. 7) Eventyren Vagn Thyrsted Rasmussen har et godt tag i Ditte Hansen 8) Ulf Pilgaard sammen med Sven Engstrøm og frue 9) Ditte Hansen, formanden og Lisbet Dahl i baren sammen med fotografens søster 10) Hele Cirkusrevyholdet siger tillykke med DP's 80 års dag
Her slutter så Forbundets 80 års fødselsdagsfest, efter at vi havde hilst på Cirkusrevyens kunstnere, der kom på besøg hos os i baren efter forestillingen.80 180 280 380 480 580 780 880 980 1080 1180 1280 1380 1480 1580 1680 2180 2580 2280 2380 2480 2680 2780 2880 2980 2580 3080 3180 32