Turbåden 1

Sensommer sejltur på Lyngby/Bagsværd søer

Torsdag den 23. august inviterer DP til sensommer sejltur på Lyngby/Bagsværd søer med start kl. 10.00 ved billethuset på Sorgenfrivej nr. 23, 2800 Kongens Lyngby.

Vi vil blive budt velkommen af Salgs & Marketing direktør Lene Mortensen der i ca. 20 til 30 min. vil fortælle om koncernen Stromma, samtidig med at vi vil blive budt på lidt kaffe/the. Omkring kl. 11.00 / 11.30 vil vi afsejle. På ruten kan du glæde dig til en dejlig søfront med skov og friarealer, som for eksempel den skønne Aldershvile slotspark. Der er altid masser af aktivitet på og omkring søen, hvor traditionsrige rostævner har fundet sted i årtier. Du kan nyde den rolige tur, og vi står af ved Sophienholm, der inviterer til fantastiske oplevelser med kunstudstillinger  m.m. hele sommeren. Efter besøget går vi ned til anløbsbroen og tager den næste båd videre på vor tur. Normalt tager turen i alt ca. 55 minutter når man ikke står af undervejs, men besøget på Sophienholm gør naturligvis at turen tager længere tid. Oversigt for turen

Medens vi sejler, eller når vi ankommer til Sophienholm, vil der blive serveret lidt spiseligt samt lidt drikkelse som vi selv har med fra Forbundet.

Husk at have dit pressekort med, hvilket på denne dag giver adgang til båden u.b.

Du er velkommen til at tage din bedre halvdel med mod at der betales for vedkommende, prisen er kr. 80,- for sejlturen, og vi kan ikke med sikkerhed love der er plads.

Meld dig hurtigt, idet der er begrænsede pladser. Vi har kun fået mulighed for at invitere 15 medlemmer med på denne smukke tur, og det vil være efter først til mølle-princippet.

Tilmelding til turen senest fredag den 10. august til Forbundet på email Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  eller pr. telefon til 36440101 og koster i alt for medlemmer kr. 50,-.

Vi slutter turen af med kaffe/the og kage et sted i nærheden af billethuset på Sorgenfrivej.  Sophienborg