Få en unik oplevelse i Turning Torso, MalmøTurning Torso 2019

Dansk Presseforbund har skaffet nogle få billetter til en guidet rundvisning i Turning Torso, Malmø, lørdag den 9. november kl. 11.00. Men måske kan vi skaffe flere billetter, hvis der er interesse for dette sociale arrangement.

Arrangementet omfatter rundvisning af ca. 1½ times varighed incl. snack og en drik.

Såfremt du selv skaffer dig frem til Turning Torso, er prisen pr. deltager kr. 50,-

Men vi tilbyder også transport frem og tilbage med afgang fra Københavns Lufthavn (tag Metroen derud) kl. 9.30. I så fald er prisen kr. 150,- pr. deltager incl. rundvisningen.

Nærmere detaljer om mødested m.v. fås ved bindende tilmelding til forbundet inden 3. november 2019 på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Oplys i mailen om du selv kommer frem til Turning Torso eller om du ønsker at køre med fra lufthavnen.

Om ikke andet, så gælder ’først til mølle’-princippet.

PS: Du skal ikke indbetale noget, før du modtager en bekræftelse fra forbundet

Henri Gorm Jensen

Spurvegården 19, st. tv.

2650 Hvidovre - Denmark