Besøg TV 2 og mød den nye direktørAnne Stig 1

Mandag den 2. marts finder årets første faglige medlemsarrangement sted. Her tager vi til Odense for at besøge TV 2 og møde selskabets nye direktør, Anne Stig Christensen.

Programmet for arrangementet ser således ud:

Kl.16.00-16.30: Rundvisning

Kl.16.30 - 17.15: Oplæg ved Anne Stig Christensen vedr. TV 2’s aktuelle situation og fremtiden

Kl.17.15 - 18.00: Oplæg ved Nyhedschef, Jacob Kwon

Kl.18.00: Tak for i dag.

Sådan kommer du med

Dansk Presseforbund betaler en togbillet t/r til arrangementet.

Hvis du bor i hovedstadsområdet, mødes vi på Hovedbanegården og tager Intercity-toget kl. 14:05, der er fremme i Odense kl. 15:34.

Ved ankomsten spadserer vi den ca. 15 minutter korte tur (ca. 1 km) til TV 2’s hovedkvarter på Kvægtorvet.

Hvis du bor et andet sted på Sjælland eller kommer fra Fyn/Jylland skal du selv købe billet, så du er fremme på Odense Banegård ca. 15:30.

Kører du selv, refunderer Presseforbundet et beløb svarende til en almindelig billet fra din destination til Odense t/r.TV2 Kvaegtorvet 2

Efter arrangementet hos TV 2 planlægger vi at gå ud og spise sammen (for egen regning) på restaurant Giraffen, der er beliggende i Banegårdscenteret, inden vi tager toget tilbage. Der er afgange til København kl. 18:56, 19:26, 19:53, 20:22 eller 20:53 (m.fl.)

Vi håber, at du vil bakke op om dette arrangement, hvor vi selv mener, at det er lykkedes at finde et interessant træffested og en spændende person at møde.

Bindende tilmelding senest 19. februar til

Dansk Presseforbund   -  Spurvegården 19 st. tv.  -  2650 Hvidovre  -  København www.danskpresseforbund.dk – e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Tlf.: +45 36 44 01 01Kvaegtorvet 3

____________________________________________________________________________________