Corona virus

Kære DP medlemmer                                                                                                               20. marts 2020

Det er ikke forbigået Dansk Presseforbunds bestyrelse, at Danmark er blevet ramt af Corona virus.

Vi støtter naturligvis fuldt op, om de offentlige myndigheders anvisninger for, at begrænse smitten i det danske samfund.

Derfor har vi flyttet de kommende arrangementer, som skulle have været afholdt inden sommerferien, til afholdelse engang efter sommerferien, bla. besøg hos TV2 i Odense, DMI i København og Københavns bymuseum m.m. Der vil senere, via e-mail samt på vor hjemmeside, komme besked om datoerne for de forskellige arrangementer.

I har fået meddelelse fra forbundet, at der afholdes generalforsamling torsdag den 30. april 2020, som ifølge forbundets vedtægter er sidste dag for dennes afholdelse. Som situationen ser ud nu, vil dette imidlertid ikke kunne lade sig gøre, grundet Corona virus situationen, og de offentlige myndigheders forbud om, at der ikke må være mere end 10 personer samlet. Derfor ser vi os nødsaget til at udsætte Dansk Presseforbunds ordinære generalforsamling til et senere tidspunkt.Corona

Hold øje med hjemmesiden www.danskpresseforbund.dk samt din e-mail, hvor vi så hurtigt som det vil være os muligt, vil meddele den nye dato for afholdelsen af generalforsamlingen.

Pas godt på jer selv, til vi ses igen….

Dansk Presseforbunds bestyrelse

_________________________________________________________________________________________