Tag med ind og se - World Press Photo Exhibition 2020

i Politikens gamle trykkehal

World Press Photo Exhibition 2020 er I øjeblikket på verdensturné og vises frem til 18 oktober i Pressen – den gamle trykkehal i Politikens Hus på Rådhuspladsen i København. Udstillingen præsenterer udvalgte billeder fra den 63. årlige World Press Photo Contest, hvor vinderne blev udpeget af en uafhængig jury blandt 73.996 indsendte bidrag fra 4.283 fotografer fra 125 lande.

I den anledning arrangerer Dansk Presseforbund to fælles ekskursioner til udstillingen. Det er gratis for vores medlemmer at deltage, idet pressekortet giver gratis adgang. Ellers koster en billet 130 kr. (80 kr. for seniorer).

Vælg mellem følgende to datoer og tidspunkter:

• Onsdag den 7. oktober, kl. 18.00
  • Onsdag den 14. oktober, kl. 18.00

Efter udstillingen er Dansk Presseforbund vært ved et krus øl eller et glas vin på et listigt sted lige i nærheden. Af samme grund bedes du tilmelde dig – enten via mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ved at skrive , at du deltager i kommentarfeltet under dette opslag.

På grund af de seneste Covid-19 restriktioner må der højest være 50 personer i udstillingslokalet ad gangen. Mindre ventetid ved indgangen kan derfor forekomme.

Varsling vedrørende Corona-situationen

Desværre sætter den aktuelt eskalerende udvikling i Covid-19 situationen begrænsninger for Dansk Presseforbunds muligheder for at tilbyde medlemmerne faglige og sociale oplevelser lige i øjeblikket.

Vi har fx været i løbende dialog med henholdsvis TV2 og DMI om gennemførelse af de arrangementer, som allerede var planlagt i foråret. Og efter samråd parterne imellem er vi blevet enige om først at gennemføre arrangementerne i starten af 2021, med mindre Corona-situationen til den tid tilsiger andet.

Samtidig overvejer bestyrelsen, om det er politisk korrekt at afholde vores traditionelle julefrokost i år. Men det vil vi tage stilling til og melde ud om i nærmeste fremtid.

Phone: +45 36440101

www.danskpresseforbund.dk
_
______________________________________________________________________________________________