Info om kontingent for 2022.

Den officielle påmindelse om kontingentindbetaling for 2022.

Der vil ikke blive sendt brev med kontingentopkrævning.

Kære DP medlem

Så er det igen blevet tid til at betale kontingent til Dansk Presseforbund.
Kontingentet, der fortsat er 850,00 kr., bedes indbetalt på bankkonto nr. 9570 0008278989.

Husk at skrive dit navn og medlemsnummer på indbetalingen.
Kontingentet skal ifølge Forbundets vedtægter § 5 stk. 2 være Forbundet i hænde senest den 1. december. Betaling efter denne dato kan medføre ekstra betaling (jævnfør Forbundets vedtægter) på 1/3 del af medlemskontingentet.

1. Vi vil inden årets udgang fremsende dit pressekort for 2022, (når vi kan se at betalingen er indgået til banken). Når du har modtaget dit nye pressekort for 2022 skal du, efter Rigspolitiets bestemmelse, returnere dit gamle pressekort for 2021 til forbundet.
    Hvis du ønsker at udskifte dit nuværende billede på dit pressekort, bedes du sende det nye billede som JPG fil (ikke over 300 DPI) til Forbundets email:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OBS !!!!!! DP’s julefrokost er AFLYST...AFLYST... grundet Corona

Forbundets julefrokost der skulle være afholdt torsdag den 9. december kl. 17.00 i Forbundskontoret Spurvegården 19 er AFLYST:::AFLYST grundet Corona.

Programmet vil være det gammelkendte med julemadsspisning og risalamande, fællessange, evt. bingospil med gode gevinster, kaffe/the og småkager m.m., samt hyggeligt samvær med gode kolleger.

Julefrokosten koster for medlemmer kr. 100. Skulle du imidlertid have lyst til at tage din bedre halvdel med, så skal du til lommerne, for det koster kr. 200,-.

Da vi jo skal indkøbe forskelligt til julefrokosten, er det vigtigt at vi hurtigt kender antal deltagere, derfor sidste tilmelding til arrangementet fredag den 29.  november.

Bestyrelsen glæder sig til at se rigtig mange af jer.

Phone: +45 36440101

www.danskpresseforbund.dk