Forbundskontor flytter

Kære DP’ere

Sig nærmer tiden, hvor vi forlader vort nuværende Forbundskontor, Spurvegården 19, 2650 Hvidovre.

Vi vil fra 1. november have ny kontoradresse, dog stadig i Hvidover, nemlig på adressen:

Arnold Nielsens Boulevard 124, 2. sal., 2650 Hvidovre, hvor også vor postkasse vil være opsat.

Al post skal naturligvis fra 1. november 2022 sendes til den nye adresse, med angivelse:

Dansk Presseforbund, Arnold Nielsens Boulevard 124, 2650 Hvidovre.

Hvis I på et tidspunkt ønsker at besøge det nye forbundskontor, bedes I kontakte Forbundet på telefon +45 36440101, idet døren til nr. 124 vil være låst, så I kun vil kunne komme ind ved at kontakte os, (så vi kan åbne for jer), på det angivne tlf. nummer.

Vi holder det sidste bestyrelsesmøde i Spurvegården torsdag den 27. oktober, og det vil samtidig være vor flyttedag.

Årsag til flytningen: Besparelse på huslejen.

Når vi er kommet endelig på plads i vort nye kontor, vil vi på et tidspunkt invitere jer, via vor hjemmeside www. danskpresseforbund.dk, til at komme og bese de nye lokaliteter.

Der er parkeringspladser foran og på siden af bygningen, og buslinje 133 holder næsten lige udenfor bygningen.

Vi glæder os til at betjene jer fra det nye kontor.

Stor hilsen

DPs bestyrelse