DP - kontingent og julefrokost

Info om kontingent for 2023 samt årets Julefrokost.

Dette er den officielle påmindelse om kontingentindbetaling for 2023.

OBS!!!!! Der vil ikke blive sendt brev med kontingentopkrævning.

Kære DP medlem. Så er det igen blevet tid til at betale kontingent til Dansk Presseforbund. Kontingentet, der fortsat er kr. 850,00, bedes indbetalt på bankkonto nr.: 9570 0008278989.

Husk at skrive dit navn og medlemsnummer på indbetalingen, da vi ellers ikke vil kunne se hvem indbetalingen er fra. Kontingentet skal ifølge Forbundets vedtægter § 5 stk. 2 være Forbundet i hænde senest den 1. december.

Betaling efter denne dato kan medføre ekstra betaling (jævnfør Forbundets vedtægter) på 1/3 del af medlemskontingentet.

Vi vil inden årets udgang fremsende dit pressekort for 2023, (når vi kan se at betalingen er indgået til banken). Når du har modtaget dit nye pressekort for 2023 skal du, efter Rigspolitiets bestemmelse, returnere dit gamle pressekort til forbundets nye adresse:

Dansk Presseforbund, Arnold Nielsens Boulevard 124, 2. sal, 2650 Hvidovre..

Se yderligere om årets julefrokost, samt kontingentindbetaling på hjemmesiden: www.danskpresseforbund.dk

----------------------------------------------------------------------------------------

Housewarming/julefrokost på DP’s nye kontoradresse.

Forbundets julefrokost afholdes i år fredag den 9. december kl. 17.30. i vort nye Forbunds-kontor, Arnold Nielsens Boulevard 124, 2. sal, 2650 Hvidovre.

Kom og vær med til at indvie vort nye Forbundskontor. Programmet vil være det gammelkendte med julemadsspisning, fællessange, kaffe/the og småkager m.m., samt hyggeligt samvær med gode kolleger. Julefrokosten koster for medlemmer kr. 150.

Skulle du have lyst til at tage ledsager med, koster det kr. 250,- for vedkommende.

Prøv noget nyt: De kr. 250,- vil blive fratrukket betalingen ved evt. senere indmeldelsen i Dansk Presseforbund. Altså din ledsager vil rent faktisk kunne deltage GRATIS i julefrokosten.

Da vi skal indkøbe forskelligt til julefrokosten, så er det vigtigt at vi hurtigt kender antal deltagere, derfor sidste tilmelding til arrangementet fredag den 2. december 2022.

Forbundets email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. samt telefon 36440101 er stadig det samme.

Bestyrelsen glæder sig til at se jer.