Sankt Hans eftermiddag/aften i Cirkusland Arena.

Dansk Presseforbund har fået lavet en fin aftale med Parkchef Patrick Berdino om, at vore medlemmer ved forevisning af deres pressekort kan deltage, Sankt Hans eftermiddag/aften den 23. juni 2023 i Cirkusland Arenas arrangement, med sær-rundvisning og fortælling om Cirkusland af Sara Maria (vejrpigen fra TV), optræden af bandet KANDIS, samt afslutning med Sankt Hansbål. Og I må gerne tage jeres bedre halvdel med u.b.

Man kører selv til Cirkusland Arena. Der er stor parkeringsplads ved hovedindgangen.

Vi mødes ved hovedindgangen kl. 17.00, hos Cirkusland Arena, Årslevvej 6 A, 4200 Slagelse, hvor Sara Maria tager imod os, og fortæller om stedet samt foretager en rundvisning i området. Derefter vil der være mulighed for at bese og prøve nogle af alle de forskellige forlystelser der er i cirkuslandområdet, samt se forskellige cirkusdyr, blandt andet sæler, heste m.m. som er i nogle af de mange bygninger. Ligeledes vil der være mulighed for at købe mad, samt noget koldt eller varmt til ganen, inden vi deltager i koncerten med KANDIS, der starter kl. 20.00.

KANDIS er i 2023 mere aktuelle end nogensinde før. De har haft premiere på deres biograffilm ”Kandis for Livet" og udgiver fortsat nye albums, der stryger ind på hitlisterne, hvert år.

Og til sidst afsluttes det hele med et stort Sankt Hans bål.

Snyd ikke jer selv for denne unikke mulighed for at opleve dette spændende sted, hvor cirkustraditionen lever i bedste velgående, og vær med til, efter jeres besøg, at sprede fortællingen om dette specielle sted.

Tilmelding til forbundet på tlf.: 36440101 eller på email til formanden på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 15. juni 2023.

Bestyrelsen glæder sig til at se rigtig mange af jer.

Cirkusland Cirkus Arena 2023 1

Cirkusland Cirkus Arena 2023 2