Ny Logo 3 5

Indkaldelse til Dansk Presseforbunds ordinære generalforsamling

Mandag den 8. april 2024, med start kl. 18.00 i Regatta Pavillonen, Skovalleen 42, i Bagsværd.

NB! Der vil i år være spisning i forbindelse med generalforsamlingen. Spisningen (som betales af Forbundet) starter kl. 18.00 (Tilmelding nødvendig via mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.)

Selve generalforsamlingen starter kl. 19.30 (hertil behøves ikke tilmelding).

Dagsorden ifølge forbundets vedtægter

1.   Valg af dirigent.

2.   Bestyrelsens beretning om Forbundets virksomhed i det forløbne år.

3.   Fremlæggelse af revideret årsregnskab.

4.   Fastsættelse af årskontingent. (hvert år).

5.   Fremlæggelse af budget til godkendelse.

6.   Valg af formand.
       Henri Gorm Jensen (genopstiller ikke, men er villig til at fortsætte som menigt medlem af bestyrelsen.)
       Bestyrelsen foreslår, at den nuværende næstformand, Niels Christian Meyer, bliver ny formand og at
       Henri Gorm Jensen vælges i hans sted som menigt medlem af bestyrelsen.

7.   Valg af 3 medlemmer til bestyrelsen.
       (På valg: Jens Peder Tornvig, Niels Christian Mayer og Olaf Hermansen). (villige til genvalg. Se dog pkt 6)

8.   Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen. (På valg: Michael Johannesen og Niels Wamberg).

9.  Valg af 2 kritiske revisorer. (På valg: Carsten Warming og Henrik Knaack).

10. Valg af 1 revisorsuppleant. (på valg: Troels Svendsen).

11. Behandling af indkomne forslag.

12. Eventuelt.

Selvstændige forslag, som medlemmerne måtte ønske behandlet på generalforsamlingen, skal være anmeldt skriftligt til Forbundet senest 4 uger inden generalforsamlingen.

Dansk Presseforbund - Arnold Nielsens Boulevard 124, 2. sal tv., 2650 Hvidovre - www.danskpresseforbund.dk e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. - Tlf.: +45 36 44 01 01