DP’S julefrokost i Grøften i Tivoli Julefrokost 1 -2014

Så har DP igen holdt julefrokost, og det foregik lørdag den 6. december i Restaurant Grøften i Tivoli.
Vi mødtes ved tivolis hovedindgang kl. 11.45, hvor der blev udleveret adgangsbilletter til Tivoli. Gik den korte tur gennem den smukt jule smykkede have til Grøften.

Blev budt velkommen af formanden, og så blev der hygge smagt på velkomstglassets indhold, medens musikkenJulefrokost 5-2014 spillede. Derefter blev der spist igennem af den lækre buffet, sunget madsangen, trukket lod om diverse gaver m.m.

Bankospillet foregik som sædvanligt efter de meget indviklede regler, men næsten alle vandt noget i løbet af dagen. Der var dog en, som sad i held under hele bankospillet, og som vandt så meget, at nogle af gevinsterne måtte opbevares i forbundets kontor til senere afhentning. Underholdningen havde Svend som sædvanlig sørget for, og pianist og sangerinde gjorde det rigtig godt.Julefrokost 4 -2014

Julefrokost 2 -2014

Snakken gik lystigt ved bordene, og jeg tror roligt jeg kan sige, at alle havde en rigtig god eftermiddag i gode kollegers selskab. Sluttede præcis kl. 17.00, og alle gik ud i den smukke have, som signalerede at julen stod for døren lige om lidt.

Bestyrelsen ønsker alle medlemmer en rigtig glædelig jul samt et godt
nyt år 2015.

Julefrokost 3 -2014