Erik Hansen-Hansen StudioErik1

Rutineret model poserede
I blitzlys fra et dusin fotografer poserede 25-årige, rutinerede model Tatyana fra Ukraine i reklame- og modefotograf Erik Hansen-Hansens atelier på Nørrebro.

Hele seancen var et medlems-arrangement, som ud over muligheden for at prøve kræfter med model-fotografering også gav et indblik i sminkning og avanceret fotoudstyr.
Erik Hansen-Hansen fortalte også om mulighederne for at hyre modeller via Internettet, og dermed spare bureauprovision. De fremmødte medlemmer fik også et indblik i, hvilke formaliteter, man som fotograf skal sørge for at have i orden med hensyn til rettigheder, kontrakter o.lign. Tatyana fortalte, at hun havde holdt et par års pause som fotomodel, men nu havde genoptaget karrieren. I tre år havde hun primært arbejdet som model for undertøj og badedragter. Hun havde tidligere arbejdet i Danmark 10 til 20 gange årligt, og har planer om at bosætte sig i København. Ved medlemsarrangementet poserede hun i tøj fra den danske designer Elise Gug, som har base i København.
Billedtekster til de sidste 3 billeder. 1. Resultatet kontrolleres. 2. Motivet vurderes. 3. Der "skydes".Erik2Erik3Erik4Erik5Erik6Erik7Erik8Erik10