Julestue på Bellahøj 2008

Traditioner er godt og traditioner med fornyelse er endnu bedre. Til årets julefrokost på Restaurant Bellahøj var fremmødt en flok feststemte medlemmer med påhæng, der kunne glæde sig over de gode julesange, den traditionsrige optræden ved Danmark Kort Trioen og det endnu mere traditionsrige Julebanko med talrige sidegevinster i form af kattetunger og velduftende kaffe.

Eftermiddagens hovedattraktion var noget ganske særligt.
Nemlig Linje 3-medlemmet Anders Bircow, der med sin uadskillelige guitar og sit smittende humør underholdt os med anekdoter fra Linje 3's turneer.
Sang på klingende norsk om dundyner og den herlige vise om drengen, der skal ned på bordellet for at hente fars seler. Alt i alt tre kvarters god og professionel underholdning.
Næstformand Jan Anderschou læste julehistorien i allerbedste H.C.Andersen stil og mange benyttede lejligheden til at give sig selv en af forbundets lækre fleecetrøjer i julegave.

Vor "svenske" julenisse var naturligvis også med i år, og havde pyntet sig med nissehue i svenskblå farve, ligesom også Anders Bircow havde taget sin juleskjorte på i dagens anledning. Traditionen tro sluttede vi af med "Vi ses igen"sangen, akkompagneret af Boje Marstal på klaveret.